ورود |عضويت
سه شنبه 28 فروردین ماه 1403
Module Border Module Border
  شرح خبر 
1400/01/24

برگزاری مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجرایی طرح های ملی ویژه زنان روستایی و عشایری


با اهدای لوح تقدیر از دست اندرکاران این طرح قدردانی گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مبارکه، مراسم تجلیل ازدست اندرکاران اجرای طرح های  ملی ویژه زنان روستایی ، در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار گردید.

در این مراسم ،مهندس بابایی مدیر جهادکشاورزی طی گزارشی به ویژگی های این طرح اشاره کردو  افزود؛ در راستای اجرای طرح های ویژه زنان روستایی و عشایری در سال ۹۹ دو طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصول گواهی شده استاندارد و توانمندی سازی زنان روستایی و عشایری بر اساس زنجیره ارزش گیاهان دارویی در شهرستان مبارکه اقدامات اجرایی به روی سه محصول سه محصول به ، طالبی و زیره سبز از اواخر سال ۹۸ آغاز شد.

دراین طرح با شناسایی زنان روستایی فعال در عرصه کشاورزی و برگزاری جلسات متعدد، خانم باقری درخصوص محصول به در روستای زودان ، خانم طاهری در خصوص محصول طالبی در دهستان طالخونچه و خانم سیدنا در خصوص محصول زیره سبز انتخاب و به سازمان  جهاد کشاورزی معرفی گردیدند.

پس از انتخاب افراد نسبت به نمونه برداری از خاک هرسه مزرعه و انجام آزمون خاک اقدام و تابلو مشخصات مزارع نصب گردید و پس از دریافت نتایج آزمون خاک و تغذیه کودی مناسب ، سرکار خانم مهندس مظفری به عنوان مدیر کنترل کیفی این مزارع به شهرستان معرفی شدند. از زمان کاشت تا پایان زمان برداشت بازدید های هفتگی و مستمر و همچنین توصیه های مربوط به تغذیه دورآبیاری، مبارزه با آفات، بیماریها و علف های هرز و تعیین زمان دقیق برداشت بر اساس توصیه ها و طبق نظر مدیر کنترل کیفی انجام و در زمان برداشت با حضور کارشناس نمونه گیری از محصولات نمونه گیری و جهت تعیین کیفیت به آزمایشگاه ارسال شد، پس از دریافت پاسخ آزمایش هرسه  محصول به عنوان محصول سالم و گواهی شده و عاری از باقیمانده سموم و کود شیمیایی شناخته و موفق به اخذ گواهی سلامت و استاندارد گردیدند.

مهندس بابایی از زحمات بی دریغ مدیر محترم هماهنگی ترویجو کارشناس مسئول زنان روستایی ، همکاران اداره ترویج شهرستان وزنان روستایی که موفق به تولید محصول سالم اخذ گواهی سلامت گردیدند، سپاسگزاری کرد .

در پایان با اهدای لوح تقدیر از دست اندرکاران این طرح قدردانی گردید.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
  كاربران بر خط
عضويت عضويت:
Latest New User آخرين:
New Today ورودي امروز: 0
New Yesterday ورودي ديروز: 0
Overall Users در مجموع : 504

كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 303
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 303

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3433871
Visitors بازديد هاي امروز: 3396
Visitors بازديد هاي ديروز: 2482

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/28 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا